Strukovinovo-obilné miešanky tvorili kedysi bežnú súčasť osevného postupu, potom ich výmery klesli. Dnes hlásia návrat a dôvodov je viac ako dosť. Možno ich využiť nielen ako bielkovinový zdroj pre zvieratá, ale tiež na…
Dnes si len ťažko vieme predstaviť, že ešte v päťdesiatych rokoch 20. storočia bola na prvom mieste v pestovateľskej výmere v bývalom Československu raž – zaberala takmer 1 milión hektárov! No už čoskoro ju nahradila…
Zo skúsenosti vieme, že snaha o predpoveď budúcnosti nebola nikdy ľahká a často sa vydarila iba sčasti, najmä v dlhšom časovom horizonte. Človek sa však nikdy nevzdáva úsilia poodkryť závoj budúcnosti. Zvlášť v…
Čochvíľa príde jar a spolu s ňou prvé jarné práce. Patrí k nim aj sejba, ktorou poľnohospodári zahája novú pestovateľskú sezónu. Nasledujúce riadky prinášajú pár dobrých tipov na skoré založenie úrody. Už pri sejbe ozimín sme…
Straty na úrode jarnej pšenice spôsobené oneskorenou sejbou, ale aj veľkými horúčavami počas vegetácie, dopálili Kanaďanov natoľko, že začali hľadať nové alternatívy jej pestovania. A úspešne. Nielenže prišli na spôsob, ako vyhrať nad…
Táto webová stránka využíva súbory cookies na účely poskytnutia optimálneho používateľského zážitku a umožnenie analýzy návštevnosti. Viac o ich použití, nastaveniach a vašich právach sa dočítate na stránke Nastavenie súkromia.
Funkčné
Nevyhnutné
Relačné a perzistentné cookies potrebné pre správne fungovanie portálu a uloženie nastavení o rozsahu použitia súborov cookies a ochrane osobných údajov.
Preferenčné
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke si zapamätať napríklad vašu predvoľbu zobrazovania vyskakovacích okien, formulárov, ankiet a pod. a prispôsobiť daným preferenciám svoje správanie.
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Štatistické súbory cookies umožňujú tvorbu anonymných štatistík o aktivite, demografických údajoch, interakciách s webovou stránkou a analýzu návštev webovej stránky anonymnými vizualizáciami správania.
Marketingové
Zámerom marketingových cookies je zobrazovať návštevníkom personalizované reklamy, ktoré sú relevantné, pútavé a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.