Zemiaky sú plodina, ktorá sa dá pomerne ľahko dopestovať. Najmä veľmi skoré odrody, ktoré sadíme v polovici apríla, môžeme už za 6 – 8 týždňov zbierať. Ale len za predpokladu, že sme hľuzy nechali…
Hnojenie a výživa rastlín je po správnom založení porastov druhým najdôležitejším prvkom pestovateľskej stratégie. Správne nastavené a vykonané hnojenie je základom naplnenia úrodotvorného potenciálu a ekonomickej efektivity. Nastavenie technológie Obilniny sú najpestovanejšími plodinami, v rámci poľnohospodárskych podnikov…
Čo je lepšie, hnojiť organickými alebo priemyselnými hnojivami? Bude stačiť na dosiahnutie požadovaných úrod len hnojenie organickými hnojivom? Nasledujúce riadky prinášajú zopár postrehov na túto dlhodobo diskutovanú tému. Nenahraditeľná úloha organických hnojív Organická…
Názory o výhodnosti pestovania ďatelinotrávnych miešaniek na jedno- až dvojročnom stanovišti alebo ako súčasť trvalých trávnych porastov sa rôznia. Zrejme rovnako, ako sa odlišujú pôdno-klimatické podmienky na Slovensku a účel ich osevu. Síce…
Páči sa vám pekný zelený trávový koberec, ktorý priam láka na prechádzku naboso? Postavili ste dom a chcete pripraviť potomkom pekné ihrisko alebo sebe miesto na rodinné grilovanie? Alebo chcete vyšperkovať svoju rôznorodú okrasnú…
Táto webová stránka využíva súbory cookies na účely poskytnutia optimálneho používateľského zážitku a umožnenie analýzy návštevnosti. Viac o ich použití, nastaveniach a vašich právach sa dočítate na stránke Nastavenie súkromia.
Funkčné
Nevyhnutné
Relačné a perzistentné cookies potrebné pre správne fungovanie portálu a uloženie nastavení o rozsahu použitia súborov cookies a ochrane osobných údajov.
Preferenčné
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke si zapamätať napríklad vašu predvoľbu zobrazovania vyskakovacích okien, formulárov, ankiet a pod. a prispôsobiť daným preferenciám svoje správanie.
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Štatistické súbory cookies umožňujú tvorbu anonymných štatistík o aktivite, demografických údajoch, interakciách s webovou stránkou a analýzu návštev webovej stránky anonymnými vizualizáciami správania.
Marketingové
Zámerom marketingových cookies je zobrazovať návštevníkom personalizované reklamy, ktoré sú relevantné, pútavé a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.